Consumer Health

Szerokie portfolio produktów Consumer Health ma na celu wsparcie ludzi w dbaniu o swoje zdrowie i dobre samopoczucie, co ma wpływ nie tylko na jakość życia osobistego, ale może również znacznie zmniejszyć koszty opieki zdrowotnej.

Coraz więcej ludzi na świecie stosuje samoleczenie, , by zapobiegać powszechnym problemom zdrowotnym lub je leczyć, oraz suplementów diety, aby wspomóc zdrowe odżywianie. W tych kategoriach dział Consumer Health oferuje zrównoważone portfolio produktów wydawanych bez recepty, które pomagają w dbaniu o zdrowie.

Portfolio to obejmuje leki przeciwalergiczne, przeciwbólowe, zmniejszające ryzyko chorób układu krążenia, leki na objawy towarzyszące przeziębieniu i grypie, produkty dermatologiczne, preparaty do leczenia dolegliwości żołądkowo-jelitowych, a także suplementy diety.

Tradycja w dziedzinie samoleczenia

Produkty wydawane bez recepty , suplementy diety i inne produkty stosowane w samoleczeniu i codziennej suplementacji, odgrywają istotną rolę w pomaganiu ludziom w zachowaniu zdrowia

Osoby powyżej 65. roku życia stanowią najszybciej rosnącą część populacji

Istnieje ogromna potrzeba zapewnienia ludziom zdrowego życia i promowania dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego w każdym wieku

W specjalnym pokoju do badań można symulować rozsiewanie pyłku kwiatowego. Centrum konsumenckie w Memfis, Tennessee. Venkat Venkatakrishnan (po prawej) monitoruje stężenie pyłku w pokoju, w którym może przebywać do 12 osób

901 milionów

ludzi na świecie miało w 2015 roku ponad 60 lat. Do 2050 roku liczba ta prawie się podwoi i będzie sięgać około dwóch miliardów osób. Prawie co druga osoba na naszej planecie będzie miała powyżej 60 lat.

Dział Consumer Health może poszczycić się długą tradycją na rynku produktów do samoleczenia. Jej początki sięgają 1899 roku, kiedy wprowadzono na rynek Aspirin™ – znaną na całą świecie, kultową markę firmy Bayer.

Dzisiaj dział ten funkcjonuje w ponad 100 krajach na świecie. Obejmuje 18 zakładów produkcyjnych i cztery centra badawczo-rozwojowe. Nasze strategie rozwoju koncentrują się na poszerzaniu i ulepszaniu naszego portfolio marek. Dążymy do tego poprzez opracowywanie nowych produktów, a także nowych postaci, składów, komunikatów, opakowań i tym podobnych innowacji. Dążymy również do zmiany klasyfikacji niektórych leków wydawanych na receptę na produkty wydawane bez recepty.

Budowanie silnej pozycji

„W dziale Consumer Health pracujemy na rzecz światowej transformacji – od leczenia chorób po dbanie o dobre samopoczucie fizyczne i psychiczne. Wspólnie dążymy do tego, aby pomóc każdemu konsumentowi w prowadzeniu lepszego, zdrowszego życia dzięki opartym na wiedzy naukowej innowacjom, które poprawiają samopoczucie psychiczne i fizyczne, leczą powszechne dolegliwości i zapobiegają chorobom”.

Erica Mann, członkini zarządu Bayer AG i szefowa działu Consumer Health.

Dział Consumer Health dąży do zapewnienia sobie pozycji lidera w krajach i kategoriach produktów, w które jesteśmy zaangażowani. W tych obszarach koncentrujemy się na dalszej integracji przedsiębiorstw nabytych w 2014 roku od spółki Merck & Co., Inc. w Stanach Zjednoczonych i spółki Dihon Pharmaceutical Group Co., Ltd. w Chinach. Będziemy również wykorzystywać możliwości zewnętrznego wzrostu, wynikające z trwającej konsolidacji globalnego rynku produktów wydawanych bez recepty.

L.PL.COM.07.2016.4100