Marka

Marka Bayer ma szczególny potencjał i jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na świecie. Zawdzięczamy to spójnemu zarządzaniu marką, które realizujemy od ponad 150 lat. W ostatnich latach wzmocniliśmy jej wartość, przede wszystkim poprzez ścisłe jej połączenie z markami naszych produktów o silnej pozycji rynkowej.

 

Według analizy przeprowadzonej w 2015 roku przez Interbrand, marka Bayer jest warta 6,3 mld euro, co oznacza 12-procentowy wzrost względem poprzedniego roku. W opinii Interbrand wzrost ten jest spowodowany zoptymalizowaną architekturą marki oraz skutecznym wprowadzeniem naszej nowej globalnej marki pracodawcy.

 

Jako spółka z obszaru Life Science będziemy nadal wzmacniać relacje między naszymi produktami o silnej pozycji i logotypem w formie krzyża, gdyż konsumenci lepiej odbierają produkty, wiedząc, że są wyprodukowane przez Bayer.